Vragenlijst eindrapportage LLO-professionalisering opleiders (bouwsteen 3) klein project

Algemeen

  • Bent u in algemene zin tevreden met hoe uw project is verlopen?
  • Heeft de beoordelingscommissie u in de toekenningsbeschikking adviezen en/of verplichtingen meegegeven voor de uitvoering van uw project? Zo ja, kunt u toelichten hoe u hiermee bent omgegaan?
  • Op welke behaalde successen bent u het meest trots?
  • Bent u tegen knelpunten aangelopen bij de uitvoering van uw project? Hoe heeft u dat aangepakt?

Impact

  • Wat is de impact van uw project op de LLO-organisatie, zoals het vermogen om LLO-oplossingen te ontwikkelen en uit te voeren? Waaruit blijkt dit? U kunt in uw antwoord ook ingaan op een vervolgproject.
  • In welke mate is uw organisatie door dit project beter in staat vragen vanuit de doelgroepen (werkenden, werkzoekenden en werkgevers) op het vlak van LLO te bedienen? Waaruit blijkt dit? U kunt in uw antwoord ook ingaan op een vervolgproject.
  • Hoe draagt uw project (ook na de subsidieperiode) bij aan de leercultuur en aan LLO in uw regio of sector? U kunt in uw antwoord ook ingaan op een vervolgproject.

Ambities en doelstellingen

  • Welke ambities en doelstellingen heeft u met dit project gerealiseerd?
  • Zijn er ambities en/of doelstellingen die u heeft bijgesteld of gewijzigd in vergelijking met de oorspronkelijke aanvraag? Bij 'ja': Kunt u dit toelichten?

Behaalde resultaten per hoofdactiviteit

  • Bent u tevreden over de resultaten van uw project?
  • Hoeveel hoofdactiviteiten heeft uw project?

Beantwoord per hoofdactiviteit de volgende vragen:

  • Wat is de naam van de hoofdactiviteit?
  • Beschrijf kort voor deze hoofdactiviteit hoe de uitvoering is verlopen inclusief de behaalde resultaten. Wat ging er goed? Wat kon er beter? U kunt in uw antwoord ook ingaan op afzonderlijke deelactiviteiten.

  • Zijn er in vergelijking met de oorspronkelijke aanvraag resultaten die u die u met deze hoofdactiviteit niet heeft behaald, of aanvullende resultaten die u juist wel heeft behaald? Bij 'ja': Kunt u dit toelichten?

Samenwerking

  • Heeft u dit project uitgevoerd binnen een samenwerkingsverband waarvoor de partners een samenwerkingsovereenkomst hebben getekend? Bij 'ja': Hoe is de samenwerking tussen de samenwerkingspartners verlopen? In welke mate was er sprake van co-makerschap en eigenaarschap? Waaruit blijkt dit?
  • Welke afspraken zijn er gemaakt over de voortzetting van de samenwerking en het samenwerkingsverband na de subsidieperiode?
  • Zijn er wijzigingen geweest in de samenstelling van het samenwerkingsverband? Bij 'ja': Licht dit toe.

De doelgroepen bij het project betrekken

  • Hoe zijn de doelgroepen betrokken geweest bij het onderzoeken en/of ontwikkelen van de LLO-organisatie? Indien van toepassing: wat heeft dit u geleerd over het proces van vraagarticulatie?
  • Welke leerpunten, inzichten en kennis (lessons learned) heeft u opgedaan op het vlak van LLO en met het betrekken van de doelgroepen?

Financiën

Vul onderstaande tabel in. De financiële verantwoording vindt plaats via Model G in het jaarverslag van de penvoerder.

Oorspronkelijk begroot (volgens beschikking) Gerealiseerd Niet gerealiseerd (automatisch berekend)
Loonkosten
Materiaalkosten
Kosten derden
Afschrijvingskosten
Totaal

Verduurzaming van de projectresultaten

  • Hoe heeft u vormgegeven aan verduurzaming en verankering van de projectresultaten? Waaruit blijkt dit? Welke uitdagingen heeft u hierin nog?

Kennisdeling en publicaties

  • Hoe deelt u informatie over de behaalde resultaten van uw project en opgedane kennis? U kunt een voorbeeld van kennisdeling toevoegen door een link naar een relevante website te geven of door een document te uploaden.
  • Hoe maakt u alle resultaten van de activiteiten voor iedereen zonder onderscheid gratis toegankelijk? U kunt hiervoor bijvoorbeeld de standaardlicentie CC-BY-SA, versie 4.0 van Creative Commons gebruiken.

Verzamelen onderzoeksgegevens

  • Heeft u dit project uitgevoerd binnen een samenwerkingsverband waarvoor de partners een samenwerkingsovereenkomst hebben getekend? Bij 'ja': Hoeveel en welk type partners namen er deel aan het samenwerkingsverband van uw project?
  • Selecteer het type regio waarop uw project hoofdzakelijk is gericht. Geef ook een korte beschrijving van de regio, zoals de werknaam en het werkgebied.
  • Heeft u met dit project voorzieningen gerealiseerd, zoals processen en systemen, die randvoorwaardelijk zijn voor het ontwikkelen en uitvoeren van LLO-oplossingen?
  • Bouwt u met dit project mee aan een gezamenlijk (boven)regionaal LLO-loket en/of gezamenlijke LLO-serviceorganisatie (van twee of meer instellingen)? Zo ja, kunt u een korte beschrijving geven van het LLO-loket en/of de LLO-serviceorganisatie?
  • Heeft u met dit project bijgedragen aan de ontwikkeling van (nieuwe) regionale LLO-platforms, campussen of -hubs? Zo ja, selecteer het type en vul het aantal in. Kunt u hiervan ook een korte beschrijving geven?
  • Vul het aantal onderzoekers, docenten, examenfunctionarissen en ondersteunend personeel in dat binnen uw project een pedagogisch didactische leergang hebben gevolgd op het gebied van LLO.
  • Heeft u met dit project een pedagogisch didactische leergang ontwikkeld voor LLO-leeractiviteiten in het mbo, hbo of wo? Indien ja, vul het aantal leergangen in.

Heeft u met dit project meerdere pedagogische didactische leergangen ontwikkeld? Beantwoord dan per leergang de volgende vragen.

  • Wat is het niveau van de pedagogische didactische leergang?
  • Beschrijf kort de inhoud van de pedagogisch didactische leergang.
  • Heeft u gebruikgemaakt van deels bestaand lesmateriaal voor het ontwikkelen van de pedagogisch didactische leergang? Geef een korte toelichting.
  • Deelt u de pedagogisch didactische leergang of delen daarvan met andere instellingen? Geef een korte toelichting.
  • Namen er medewerkers van andere instellingen deel aan uw pedagogisch didactische leergang? Geef een korte toelichting.